?

Log in

No account? Create an account

Previous Entry | Next Entry

I'M FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Oh god. It's OVER. I'm so fucking happy you wouldn't believe it. My god. Now I can do whatever I want. :D

It sucks that I've now gotten an arist's block. WTF brain. D: WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY???

Okay, I just needed to stop procrastinating. Here's a bit of a fun doodle I did to get my juices flowing again to make this post less pointless:

Image Hosted by ImageShack.us

It's nothing impressive, it was just a warm up doodle, but now I kinda wish it was a bit bigger. Oh well. I'll scan in all the doodles I liked over the semester later. :D

Tags:

Comments

_faded_fallen
Nov. 21st, 2008 07:20 pm (UTC)
I dunno, man, I have to say for something that's 'nothing impressive' I'm pretty damn impressed. This pic of Ed is smokin'. XD Rawr. Fabulous art!
queen_marshed
Nov. 22nd, 2008 12:47 pm (UTC)
Thanks!

Well in the future I wanna do some epic fanart of other chacters, so compared to that this is kinda mundane. XD